YTÜ - UZEM
UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

+90 212 383 39 11 uzem@yildiz.edu.tr

Online Sistem Kılavuzları

KILAVUZLAR

Canlı Ders Kullanım Kılavuzu (Akademisyenler için)

Canlı Ders Kullanım Kılavuzu (Öğrenciler için)

Toplantı Modülü Kullanım Kılavuzu

Sınav Modülü Kullanım Kılavuzu (Akademisyenler için)

Sınav Modülü Kullanım Kılavuzu (Öğrenciler için)

 

SIKÇA SORULAN SORULAR

- 2020-2021 Bahar Döneminde Uzaktan Eğitim üzerinden gerçekleşen dersler hangi platform üzerinden devam edecek?

https://online.yildiz.edu.tr adresi üzerinden ZOOM platformu kullanılarak gerçekleşecektir.

 

- Kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?

Kullanıcı Adı      :               USIS/GSIS kullanıcı adı
Şifre                      :               USIS/GSIS şifresi

* Şifrenin USIS/GSIS şifresi olduğundan emin olunuz. 
*Küçük,büyük harfe ve boşluk olmadığına dikkat ediniz.
*Sorununuz devam ediyorsa durumunuzu anlatan maili bilgiislem@yildiz.edu.tr adresine gönderiniz.

 

https://online.yildiz.edu.tr adresinde dersler menüsü altında derslerim gözükmüyor ne yapmalıyım?

Dersinizin USIS/GSIS eğitim planında yer aldığından emin olunuz.

 

https://online.yildiz.edu.tr adresi üzerinden derse katılmaya çalışıyorum ama Zoom açılmıyor.

Zoom programını bilgisayarınıza yüklediğinizden ve güncel olduğundan emin olunuz.
Yüklemediyseniz  https://zoom.us/download adresi üzerinden yükleyebilirsiniz.

 

- Derslere Zoom üzerinde olan kişisel hesabım üzerinden katılabilir miyim?

Zoom üzerinde açık olan bir hesabınız varsa bu hesaptan çıktıktan sonra https://online.yildiz.edu.tr adresi üzerinden giriş yapınız.

 

- Usis sistemine sonradan ve yeni kayıt oldum ve sisteme giriş yapamıyorum?

Eğer kayıt olduğunuz andan 1 gün sonrasında giriş sorununuz devam ediyorsa duruma ilişkin bilgilendirmeyi uzem@yildiz.edu.tr adresine yapabilirsiniz.

 

- Zoom’da kamera çalışmıyor ne yapmalıyım?

Aşağıda yer alan adımları sırasıyla deneyerek kameranızı kontrol edebilirsiniz.

*Kameraya ilişkin daha detaylı bilgiye LİNK üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

Zoom’da mikrofon çalışmıyor ne yapmalıyım?

Zoom üzerinden mikrofona erişim sağlayamıyorsanız işletim sisteminde yer alan ayarlar bölümünden zoom uygulamasının mikrofona erişmesine izin veriniz.

*Mikrofona ilişkin daha detaylı bilgiye LİNK üzerinden ulaşabilirsiniz.

 

- Ders esnasında görüntüde donma ya da yavaşlama oluyor ne yapmalıyım?

İnternet hızınızı kontrol ediniz veya modeminizi yeniden başlatınız.

- Dersi Nasıl Sonlandırmalıyım?

Dersi tamamlayan eğitmenler önce End butonu sonrasında End Meeting For All butonuna tıklayarak dersi tamamlamalıdır.

Dersten ayrılan öğrenciler önce End butonu sonrasında Leave Meeting butonuna tıklayarak dersi tamamlamalıdır.

- Derste nasıl ara vermeliyim?

Mikrofonu ve kamerayı kapatıp Zoom ekranını açık bırakarak ara verebilirsiniz.

 

 
ALO 191